lentegroen

donderdag 11 april 2013

Toet toet ................

 


Leuk en snel kaartje voor de man van een vriendin gemaakt...........


 
 

Het karton is 14 x 24 cm en dubbel dus 14 x 12 cm.
Patroon op maat maken en een paar keer uitprinten omdat je het gaat verknippen.
Het dak van de auto is tegen de vouw van de kaart gelegd.
Het overige karton van de voor en achterkant van de kaart langs het patroon van de auto wegsnijden.
 Om het uitgesneden raam heb ik
een stikrandje geborduurd en achter het raam een stukje mica geplakt. 
De binnenkant van de kaart heb ik beplakt met papicolor Fantasia.
Met de alfabeth generator het ik de tekst gemaakt,uitgeprint en geborduurd. 
De koplampen zijn grote knopen. 
 
 
Met het patroon en een beetje fantasie is deze auto zo gemaakt.
Hoop dat jullie er een beetje uitkomen, je kunt hem natuurlijk in allerlei kleuren maken.
 
 
Succes!!
 
Lieve groetjes Karin
 
 
 
 



4 opmerkingen:

Giny zei

En ook deze is weer prachtig mooi!!!

Karin Heiloo zei

:))))))

Alle mooie dingen zei

hij is schitterend!
gr.
Anita

Tineke van der Linden zei

Via via kwam ik op je blog. Wauw wat een superleuke kaart heb je gemaakt!!! Is dit een kleurplaat?
Ik ga je volgen en mss vind je het leuk om op mijn blog eens te kijken.
Groetjes Tineke