lentegroen

zaterdag 26 oktober 2013

Parfum.................

Goedenmorgen,
 
Mijn kaartje voor vandaag is er een met een luchtje ;)

 
Patroon voor de kaart:
 
 
 
 
Ik heb hiervoor het knipvel STAPSL1273 en basisvel BASISSL134 van Studiolight gebruikt:
 
 



Verder heb ik deze stempels van Studiolight gebruikt:
 
- tekststempel  STAMPRW20
- alfabethstempels STAMPSL92
 
Overige materialen:
- Turquoise/groen karton van Core Color: poseidon
- Scrappapier van Kaisercraft Secret Admirer Collection P1003 Flame
- Hoekstans van Noor design nr.6002/0262
- Swirls van Dutch Doobadoo
- Parfumflesjes stansen van Joy nrs. 6002/0026 en 6002/0028
- Ovale stansen: Classic Scalloped Ovals
- Distress Ink: evergreen bough en pumice stone
- Inkt van Color Box Turquoise
- Copic ciao BG09
- DMC oud roze nr. 760
En verder nog  2 strikjes, plakparels, een bedeltje van een parfumflesje, stukje beige kant en een roze roosje.
 
 


 
Misschien heb ik jullie weer wat inspiratie gegeven :)
Veel succes en plezier met het maken.
 
Lieve groetjes Karin

5 opmerkingen:

Giny zei

Wat een beauty,.
Mooie kleurtjes bij elkaar , een kleurig geurende creatie!!!!
Xxxx

Erica ♥ zei

Prachtige kaart, mooi model en super
leuk aangekleed ☺
liefsss Erica ☼

Anke zei

Hoi Karin,
Wat een mooi kaartje, heel romantisch...

Antoinette Voorn zei

Wat een prachtige combinatie heb je gebruikt echt zo leuk om dit in allemaal in je kaart te verwerken.....schitterend!
En ook de kleuren zijn heel erg mooi.

martina's kaartjes zei

hoi karin, blij te zien dat je mijn blog gevonden hebt en volger geworden bent. ik vind het dan ook geowon netjes om ook bij jou een kijkje te komen nemen, heb me maar meteen volger gemaakt.
dus ik kom zeker en vast wel een keertje terug !
heel erg leuk kaartje heb je hier, het modelletje, helemaal toppie
grtjs,martina
x