lentegroen

donderdag 2 januari 2014

Taart !!!..........

 
Happy New Year !!
en alle goeds voor 2014!!

Op deze 2e dag van het jaar, geen kaart maar een taart!
 Deze heb ik gemaakt voor het Studiolight Blog met de mooie
nieuwe lijn van Studiolight : Janneke Brinkman-Salentijn.
( vanaf januari 2014 te koop )
Heb er een taart van gemaakt omdat ik daar lekker veel JBS in kon stoppen :))
 
 
 
 Ik heb het patroon van de taartpunt van
 
De doorsnee van deze taart is 30 cm.
 
 
 Voor de doosjes/puntjes heb ik 4 verschillende basisvellen gebruikt en steeds 2 dezelfde doosjes gemaakt. In totaal krijg je dus 12 doosjes! Neem het patroon over op de basisvellen,
 knip de doosjes uit en vouw en plak deze in elkaar. Laat de brede kant open
om hier nog iets in te kunnen stoppen.
 
BASIS JBS 150
BASIS JBS 151
BASIS JBS 152
BASIS JBS 153
 
 
4X uit een bijpassende kleur karton de Vlinderrand van Noor gestanst
en deze aan de zijkant van 4 puntjes geplakt.
 
 
 Verder heb ik de puntjes versierd met wat parels, roosjes, pushpins met kralen, Vlinders van Noor, Swirls van Joy,  Cameo van Nellie Snellen en natuurlijk  afbeeldingen uit de  div. Specials
 en 3D uitdruk vellen uit de JBS lijn:
 
EASYJBS375
EASYJBS377
STAPJBS1295
STAPJBS1296
 
Aan de kant waar je het doosje dicht maakt
heb ik bij elk doosje een stukje kant geplakt.
 
 
 
Schuif de doosjes in een cirkel tegen elkaar aan
 en zet in het midden een grotere roos,
dit om het geheel mooi af te werken.
 
 
 
Deze taarten zijn zo leuk om te geven, met in elke punt b.v. : kleine zeepjes, snoepjes, geld, babysokjes, sieraden, knutselspulletjes ( denk aan: lint, kralen, bloemetjes, embellisments enz)
en ga zo maar door, mogelijkheden te over!!
Maar ook leuk om gewoon als decoratie in huis neer te zetten.
 
Klik op de gekleurde linken en je komt bij het desbetreffende
artikel/ website of Blog!
 
Hieronder nog 2 foto's van eerder gemaakte taarten.
 
 
 
 
 
 
 Veel plezier met het maken van de taart !!
 
 
Lieve groetjes Karin
 
 
 
 
 
 
 
 
 

6 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Een goed begin van het jaar 2014 met dit prachtige taartontwerp !

Erica ♥ zei

Wowww Karin, echt een mooie binnenkomer
voor het nieuwe jaar, ik zou er zo
een hapje van willen nemen, wat heb
je dit mooi gemaakt, super !!

Een heel goed begin van het nieuwe jaar
met heel veel leuke dingen en knutselen.
De allerbeste wensen voor 2014,
op een mooi en creatief jaar ☺

Veel liefsss van Erica ☼

Giny zei

Wat een heerlijke creaties......ik bedoel wat een prachtige creaties, de nieuwe lijn is daar heel mooi voor.
leuk gedaan met de vlinderrand ertussen!!!!!!!
Yammie, doe mij de roze maar hahahaha

Jolanda zei

Dit is echt heel mooi en gelukkig kunnen we hem niet opeten. Nu kunnen we er lekker van zwijmelen. Schitterend gedaan.

Liefs Jolanda

Riet zei

Wat schitterend heb je dit gemaakt Karin.

Liefs Riet.

anncreatief zei

Wouw echt prachtig
Liefs Anneke