lentegroen

zondag 19 juni 2016

Even iets anders.........

Hallo allemaal,
 
Deze kaart is iets anders als wat ik "normaal" maak,  
maar sommige stansen laten een hele mooie vorm achter
in je karton  als je deze hebt uitgestanst.
Dus ik ben gewoon eens wat gaan proberen.
Ik had al een aantal kaartjes gemaakt met
de mooie nieuwe stansen uit de serie
--- Beautiful Flowers --- van Studio Light .
Hiervoor div. stansen uitgestanst en
daardoor hele leuke sjablonen gekregen :)
 Ik heb zomaar 2 kleuren distress inkt gepakt en
zo mijn eigen ondergrond "gestempeld" :))
Eigenlijk best wel leuk geworden, al zeg ik het zelf haha
 
 
 
Wat heb ik gebruikt:
 
- Stansen Beautiful Flowers: Vlinderstans STENCILBF01 en
- Tekststempel van Craft Emotions: Text Labels 130501/1126
- Scrapvel van Studio Light Sweet Romance: SCRAPSR01
- Karton Core Color roze: CONCERTO en d.rood: BURGUNDY
- Distress inkt blauw: BROKEN CHINA en d.rood: AGED MAHOGANY
- Molotow marker wit
- Smal d.rood lint en blauw satijn lint
- Plakparels d.rood en blauw
 
 
Op het scrapvel ben ik gewoon maar een stuk gaan Tamponeren
met de vlinders en bloemen.
 Daarna een vierkant gesneden van 13 x 13 uit het getamponeerde deel.
De randen geruwd en beïnkt met d.rood.
Met de Molotow pen stippen in het hart van de bloemen gezet.
Daarna de grootste vlinder in de hoek uit gestanst.
Uit de vorm die daar uit kwam de middel grote vlinder gestanst.
Alle randen geruwd en beïnkt met rood, ook die bij de uit gestanste vlinder.
Aan de rechterkant het lint verticaal geplakt.
Daarna op het roze karton geplakt en iets groter uitgesneden.
Daarna nogmaals op d.rood karton geplakt
 en ook weer iets groter uitgesneden
Nog een kleine vlinder uit gestanst.
De grote vlinder, met de vleugels omhoog gevouwen,
 in de opening van de uit gestanste vlinder geplakt.
De kleinste vlinder ook uit het getamponeerde scrapvel gestanst,
en deze weer op de grote vlinder geplakt
ook met de vleugeltjes omhoog gevouwen.
 
 
De tekst boven de vlinder gestempeld.
De bloemen Stans uit het roze en d.rood gestanst
en de bloem rechtsboven op het lint geplakt.
 
 
Hier en daar nog wat uit gestanste vlindertjes en wat plakparels geplakt.
Kaartje klaar !!
 
Wat vinden jullie van mijn "uitprobeerseltje " ?
 
Lieve Groetjes Karin XX
 
 
 
 

1 opmerking:

Joanne kramer zei

Uitprobeersel? Het is een super mooie kaart! Groetjes Joanne