lentegroen

vrijdag 30 september 2016

Casamaggiore - Italie

Hallo Allemaal,
 
Wij zijn alweer een paar daagjes thuis na een heerlijke vakantie in Casamaggiore.
Een prachtig Italiaans dorpje in het even zo prachtige Umbrie in Italie.
Wij verbleven in een appartement op de begane grond
van een prachtig huis.
Het huis is van een Hollands echtpaar:
Agnes en Auke die tijdens ons verblijf ook
aanwezig waren en boven het appartement wonen.
Het appartement is geschikt voor 2 personen.
In de heerlijke tuin hadden wij een groot zwembad van 15X5 meter
alleen voor ons tweetjes,
hoe gaaf is dat !!
 
 

 
Omdat ik had gezien dat Agnes o.a hele mooie schilderijen maakt heb ik
voor haar deze 4 kaartjes met haar eigen (verkleinde en uitgeprinte) werk erop gemaakt.
 Een leuk doosje erbij gemaakt waar deze 4 kaartjes inpassen.
Ze was verrast en erg mooi vond ze mijn kaartjes :))
 
 
 
 
Ik had al heel lang een setje stansen van Tim Holtz op mijn buro liggen.
 Deze vond ik hier heel goed bij passen en geeft een heel leuk resultaat.
 
 
De kruis en stiksteekjes heb ik geborduurd in bijpassende kleuren.
Het vlindertje komt uit een hoek stans STENCILBF02 van Studio Light.
 
 
De prachtige illustraties van Agnes heb ik verkleind tot 6x8 cm
en de rand met bruine Distress Ink beïnkt.
De touwtjes om de kaartjes had ik toevallig ook nog in de juiste kleuren ;)
Wel leuk hoor, er is maar 1 setje van deze kaarten
en die "wonen" nu  in Italie haha.
 
Ook heb ik bij Agnes leren papierscheppen met materialen die in de natuur
te vinden zijn. Erg leuk om te doen met een heel leuk resultaat!
Ik moet nog ff bedenken wat ik ermee ga maken, maar dat komt goed!
 
Net geschept!
 
 
Drogen in de zon!
 
 
 Het eindresultaat!
 
Wil je meer van Agnes haar werk zien:
 
Ciao XX Karin
 
 
 
 
 

2 opmerkingen:

Caroline zei

Wat een prachtige vakantie is dat geweest! Zelfs lekker creatief bezig geweest. En wat een mooie serie heb je gemaakt van haar schilderijen! Superleuk zeg. Ik kan me voorstellen dat ze daar heel blij mee was. Een mooie vakantie dus om op terug te kijken.
Groetjes Caroline

Cathy - CMP Designs zei

All of the cards are beautiful....but my fave is the purple wine one :)